RUKOMET


GODIŠNJICA RADA JEDINOG RUKOMETNOG BLOGA U SRBIJI!!! by Cvetkovic

rukomet.co.nr

Na današnji dan , pre tačno godinu dana, započeo sam pisanje ovog bloga. U početku sam mislio da će ovaj blog biti čisto neka promocija borskog rukometa.

stratijevMeđutim, kako je borski rukomet bio u konstantnom nazadovanju a klubovi iz regiona u konstantnom usponu, rešio sam da proširim svoje pisanje na rukometne događaje u Timočkoj Krajini. Pošto  nisam uspevao sve da ispratim, uspostavio sam saradnju sa tadašnjim osnivačem i administratorom sajta RK Zaječar, sa Darkom Stratijevim koji mi je ustupao informacije vezane sa zaječarski rukomet.

stojiljkovicBroj poseta je rastao, u novembru 2008. godine broj poseta je po prvi put prešao broj 1000. , tačnije 1438. poseta   Pravi bum u broju poseta dogodio se u januaru 2009. godine kada je broj poseta presao 2000. (2003.posete). U tom periodu uspostavio sam saradnju sa kolegenicom Anom Stojiljković iz Niša koja je svojim tekstovima , prevashodno vezanih za ORK Niš, značajno podigla posetu.

Tada  blog postaje agregator rukometnih vesti. Preuzimao sam tekstove sa drugih sajtova, bez povrede autorskih prava sve u cilju bolje informisanosti rukometnog sveta.

denicPočetkom avgusta ostvario sam saradnju sa Aleksandrom Denić, koja mi je dopustila da njene tekstove o RK Naisa objavim na blog.

Dogovorena je i saradnja sa Aleksandrom Petrovićem iz Kragujevca koji će pratiti i slati zanimljive informacije i slike o  ŽRK  Radnički – Lepenica .petrovic

Trenutno, posećenost bloga je na zavidnom nivou , 15839. poseta  ili 1218.39 poseta msescno. Nadam se da ce do sledeće godine blog imati konstantnih 1500. poseta mesečno, što bi onda zahtevalo izgradnju funcionalnog i komercijalnog web sajta.

Najiskrenije se zahvaljujem svim svojim bivsim i sadašnjim saradnicima, da nije bilo njih ovaj blog bi najverovatnije sad bio ugašen. JOŠ JEDNOM , PUNO HVALA SVIMA.

ja

Najviše poseta :

  1. Novi sajt RK“ZAJEČAR“ 414     (29.10.2008. god. autor Cvetković Marko)
  2. Istorijat :: Pola veka rukometa u Boru : 328
  3. I sudije imaju srce !!!!! 276 (06.02.2009.god. autor Stojiljković Ana)
  4. RTB Bor – Crvena Zvezda, slike sa susret 246 (12.10.2008.god. autor Cvetković Marko)
  5. Slike sa susreta Zaječar – Crvena Zvezda 141  (24.09.2008.god. autor Cvetković Marko)
  6. Žarko Šešum: „Idemo utakmicu po utakmicu 138 (06.01.2009.god. izvor RSS)
  7. Enigma je rešena – Jelena Popović nova 125 (23.02.2009.god. izvor RK Zaječar)
  8. Održan „Trofej Srbija“ u Vrnjačkoj Banji 124 (19.11.2008.god. izvor RSS)
  9. Cvetković pozvao Dragićevića! 124 (11.12.2008.god. izvor Balkan-handball )
  10. Suzana Ćubela (Zaječar): „Možemo i do ti 123 (20.09.2008.god.izvor RSS i aut. Cvetković Marko )

Najčešća pretraga :

  1. rukomet 197
  2. rk zajecar 193
  3. zarko sesum 83
  4. crvena zvezda slike 75
  5. suzana cubela 54
  6. rukometna reprezentacija srbije 41
  7. rukomet zajecar 35
  8. rukometni klub zajecar 29
  9. mile isakovic 27
  10. zajecar slike 24

5 коментара

Čestitke!!

Коментар од Miloš Petrović

Bravo Cvele svaka cast,samo napred.Uvek moyes da racunas i na moju pomoc.
Poydrav

Коментар од Pirke

Hvala Mišo…

Коментар од Marko Cvetkovic

hvala Pirke, sve sto imas vezano za Rtanj slobodno prosledjuj…veliki pozdrav

Коментар од Marko Cvetkovic

Sad tek videh za godišnjicu,

Bravo, svaka čast, samo guraj!

Pozdrav

Žika

Коментар од Žika




Затворено за коментаре.



