RUKOMET


Miloš Ćirić – Zaječarski navijači su najbolji!!! by Cvetkovic
јануар 24, 2009, 12:00 pm
Filed under: Rukomet u Timočkoj Krajini | Ознаке:

Sa željom da saznate što više o rukometu, intervjuisali smo, samo za vas, jednog od najtalentovanijih igrača poteklih u našem klubu, MIloša Ćirića. Do prošle polusezone neizostavno je punio mrežu protivnicima, pružao podršku saigračima, mamio aplauze publike… A od septembra, prešao je u grčki klub Anagennisi Artas i tamo nastavio da se dokazuje. Evo šta on kaže o rukometu u Grčkoj, uslovima, razlikama…

Prvo pitanje je, naravno- zašto si počeo da se baviš rukometom i kada? Da li si se bavio još nekim sportom možda?

  • Pa rukometom sam počeo da se bavim u osmom razredu osnovne skole, igrajući za školu- mnogo mi se zasvideo taj sport, ubrzo posle toga sam počeo i da treniram i da se bavim ovim sportom profesionalno! Da, oprobao sam se i u fudbalu, košarci i odbojci.


Znamo da si dugo igrao za Rukometni klub Zaječar. Kako je došlo do toga da zaigraš za Anagennisi Artas?

Pa, ja sam sa Grčkim klubom već dugo vremena u kontaktu, ovog leta su oni konkurenti za prvo mesto i ulazak u prvu ligu, tako da su smatrali da ću im dobro doći kao pojačanje. Odgledali su moje snimke i došlo je do saradnje.

Koja je najbitnija  razlika izmedju našeg i grčkog rukometa?

Naš rukomet je veoma jak, dok je grčki rukomet još u razvitku i nije toliko jak. Razlika je to što u našem rukometu nema toliko uslova za rad, dok ih tamo ima, ali opet kazem- još su oni u razvitku i nije toliko kvalitetan rukomet kao kod nas.

Kakvi su uslovi, treneri, uprava kluba?

Pa sve je super, samo što treneri nisu pravi profesionalci, u poređenju sa našim trenerima. Možda je to zato što se rukomet u Grčkoj ne smatra profesionalnim sportom.

Bez obzira na to, kakve su onda sudije i navijači?

  • Sudije su isti slučaj kao i treneri, a sto se tiče navijača, fenomenalni su i mogu slobodno da kažem da obožavaju Srbe!

Kako su organizovani rangovi takmičenja?

  • Rangovi takmičenja su u principu isti, samo što oni nemaju super ligu, kod njih je najviši rang prva liga.

Kako tretiraju igrače dovedene sa strane? Da li si bio zadovoljan onim što ti je pruženo tamo?

  • Strane igrače tretiraju veoma dobro, pogotovo ako pružaju dobre partije! Ja sam u principu zadovoljan.

Da li ti je i koliko bilo teško da se adaptiraš na nov način života, igre, ljude, savladaš grčki?

  • U početku je bilo veoma teško, sve je novo, nikoga ne poznaješ, medjutim, vremenom je sve došlo na svoje, upoznao sam neke nove ljude, upoznao sam se i sa igrom, sve je bilo lakše, a jezik sam naučio za vrlo kratko vreme. Naravno, samo ono osnovno što mi je bilo potrebno.

Šta ti je najviše nedostajalo dok si bio tamo, ako izuzmemo rodbinu i prijatelje?

  • Pa nedostajalo mi je u principu sve, zbog toga što je ovo moj prvi odlazak u inostranstvo i prvo odvajanje od porodice, od svega…

Pod kojim uslovima bi se vratio u stari klub?

  • Pa ne znam stvarno, nisam razmišljao o tome, ja mnogo volim ovaj grad i ovaj klub ovde, medjutim, sada sam krenuo nekim novim putem i stvarno nisam razmišljao o povratku.

Sta misliš o tvom starom klubu (sem što ga mnogo voliš) i njihovom dosadašnjem uspehu?

  • Pa mislim sve najbolje, i uvek ću biti uz njih, gde god se nalazio, jer to je moj prvi klub, gde sam načinio svoje prve korake u rukometu i to se ne zaboravlja! Što se tiče uspeha, oduševljen sam, ubedjen sam da će momci da udju u prvu ligu koja se čekala godinama i da vrate klub gde mu je i mesto! Ovom prilikom želim i da im čestitam na dosadašnjem uspehu.

A o ženskoj ekipi?

  • Ženska ekipa je napravila ogroman uspeh, devojke su fenomenalne, nadam se da će zaigrati i u Evropi, što će biti veliki uspeh za njih, i naravno za ovaj grad. Želim im puno sreće u nastavku prvenstva!

Planovi za ovu godinu?

  • Trenutno sam u Zaječaru, treniram ovde sa ekipom, pripremam se, imam neke upite iz drugih klubova, pa videćemo, da ne pričamo unapred…

Kaži nam, imaš li neku, tebi posebno dragu utakmicu? Neku na koju si najviše ponosan? Svi pamtimo ono sa Novim Pazarom kada ste zahvaljujući tvom golu, jedini uspeli da porazite tu ekipu.

  • Naravno da imam, to je upravo ta utakmica sa Novim Pazarom koju nikad neću zaboraviti, to je moj najbolji povratak na teren posle teške povrede i perioda kroz koji sam prošao..

Šta misliš o ovom sajtu i o zaječarskim navijačima? Da li imaš nešto da im poručiš ovim putem?

  • Ovaj sajt je super stvar, ja ne znam da li još neki klub ima ovakav sajt u Srbiji. Vrlo mi je drago što je Darko uspeo da istraje u svojoj ideji i pored brojnih prepreka. Sajt je živahan, dinamičan, konstantno nove stvari, više podseća na rukometni portal, jednostavno ne hvali ni jedna informacija.  Svaka čast, samo tako nastavite! Zaječarski navijači su najbolji i najbrojniji na svetu (smeh)! Želim da im poručim da samo tako nastave, da bodre svoj klub- jer su fenomenalni!

Hvala ti na odvojenom vremenu. Želimo  ti puno, puno sreće i uspeha u daljoj karijeri.

  • Hvala i vama! Želim vam sve najbolje u novoj 2009…

RK Zaječar

Comments Off on Miloš Ćirić – Zaječarski navijači su najbolji!!!





Затворено за коментаре.



