RUKOMET


Čabarkapa otišao iz RK C.zvezda by Cvetkovic
новембар 21, 2008, 11:14 am
Filed under: Super liga
BB
BB

Blažo Čabarkapa više nije predsednik Upravnog odbora rukometnog kluba Crvena zvezda.
On se sa čelne pozicije povukao posle trogodišnjeg rada, tokom koga su osvojene tri šampionske titule.

„Više nisam predsednik kluba. Povukao sam se. Za iduću nedelju ću zakazati pres konferenciju i reći sve što mi je na duši. Nemam čega da se stidim. Igrače treba da je sramota, jer su u obraćanju javnosti izrekli brojne laži. Polovina njih ne zaslužuje da nosi dres Crvene zvezde. Pojedini sponzori su već otkazali pripremljene ugovore, jer su smatrali da bi saradnja sa rukometašima Zvezde za njih predstavljala antireklamu u ovom trenutku“, rekao je Čabarkapa za „Sport“.

U međuvremenu Crvena zvezda je doživela novi poraz u Superligi. Ovoga puta od lidera Crvenke sa 30:27. Crveno-beli sa utakmicom manje zauzimaju sedmo mesto, jer posle osam odigranih duela imaju skor 4-1-3.

„Moje obaveze ću ispuniti. Do petka će biti isplaćene plate. Igrači koji su smešteni u hotelu Reks, ubuduće neće moći u njemu besplatno da borave. Moraće od 1. decembra da pronađu gde će da stanuju. Zvezdi želim sve najbolje u Ligi šampiona i prvenstvu. Brzo će se videti gde je Zvezda, a gde sam ja“, rekao je Čabarkapa.

Posle nekoliko dana treniranja po raznim dvoranama u Beogradu, crveno-beli su se vratili u Šumice. Uplaćen je dug uz pomoć Ministarstva sporta, pa će se prvotimci vratiti u svoju „matičnu halu“.

b92.net

Comments Off on Čabarkapa otišao iz RK C.zvezda





Затворено за коментаре.



